Körkort, vilken förbannad cirkus

Kurs för att börja övningsköra, riskettan del 1, riskettan del 2, papper med teorifrågor, körlektioner, teoriprov och slutligen uppkörning. Nu har jag uteslutit böcker som jag lånar, bensinkonstader för att köra in till fanskapen, och den arbetstid som jag kunnat använda till att BOTA CANCER, men jag har uppskattat kostnaden till runt 6000-10000 svenska riksdaler beroende på hur många gånger jag kör på någon idiot med cykel på uppkörningen. För vad!?

Vi kan ta de nya kurserna som man måste ta för att få börja övningsköra och den helt utvecklingsstörda kursen man uppenbarligen måste ta för att lösa ekvationen: Droger + köra bil = dåligt. För att ens få börja övningsköra tvingades den stackars årgången -91 sitta igenom 3 timmar av en tjock mans babbel som gjorde lika mycket nytta som en kondom är i en golden shower. Ren idioti, och om det inte var nog så är alla stackars -91, födda efter 1:a april, tvingade att sitta igenom en tortyr på 3-4 timmar för att försöka tänka igenom varför, OOH VARFÖR man inte ska köra och vara full/drogpåverkad/kåt! Newsflash, om jag just snortat 3 kilo columbianskt kokain så är nog det sista jag tänker på innan jag hoppar in i bilen:"Åh vänta lite nu, jag gick ju den där kursen för 4 år sen, det är nog säkrast om jag tar bussen istället!" Sorgligt nog fick jag en snedtändning på bussen, vilket gjorde att jag kapade den och körde ner den i en vulkan, killing 46 in the process. Sug på den karamellen, Sveriges Trafikskolors Riksförbund!

Vart går alla pengarna!? Ondskans förbund måste dra in hur mycket mer pengar som helst på den här utsugningen, det skulle inte förvåna mig om ett par år att pengarna gick direkt till Nordkoreas kärnvapenrustning och till att istället för att ge maten till Afrika fortsätta till att långsamt göra USA till en stor, fet utväxt på Mexiko. Allt detta gör mig så förbannad, måste lugna ner nerverna med "Lesbian vampire Killers". Lovande titel i alla fall.
(Kan den vara något annat än fantasisk? Jag menar, kolla  taglinen, vampyrerna kommer inte ge sig utan ett bett. Genialiskt!"
POW! RIGHT IN THE KISSER!

Kommentarer
Postat av: Öjje

Äh du kan väl övningsköra med hasse i grusgropen i kallsta? efter det är du fullärd vill ja lova :O

2009-08-13 @ 16:00:59
Postat av: Alexander Nyberg

Fast om man kollar på mig så ser man ju att jag kanske skulle behövt dem kurserna!? eller....NEEEEEJJJJJJ!!!!!!!!!!

2009-08-14 @ 02:54:18
URL: http://nybergalexander.blogg.se/
Postat av: Dan

LEsbian vampire killers verkar ful.

2009-08-15 @ 14:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0