Vad vegetarianer, religiösa galningar och TV-shop har gemensamt

Ja vad kan det vara som binder dessa 3 grupper till varandra? Jo det är ju självklart att allas mål verkar vara att förflytta deras sjuka sätt att leva till mitt oskyldiga barna-sinne. Anledningen till att de sattes på jorden är att pracka på alla människor, som inte tycker likadant som dem, så jävla mycket skit som möjligt.

Först vegetarianer. Jag bryr mig inte om ni vill leva resten av era liv på gräs och tussilagos, bara ni inte försöker få mig att slänga min saftiga hamburgare, men ständigt kommer detta på tal utifall att man någon gång skulle dinera med en växtdödare. "Tänk på djuren! På miljön! Det krävs 2342352434 liter vatten att föda upp en apa, och bara hälften för att föda upp en tomat! Eller liknande." Jaha okej, när du börjar gå istället för att använda bilen, använder en dator som går på avklippta kattklor och tillslut kastar dig i gapet på en flodhäst för att mätta denne i ett par timmar, DÅ kan jag sluta äta kött. Nä jag bara skoja. Jag slutar aldrig äta kött.

(Vart skriver jag på för det jobbet?)

Och så dessa kyrkor, sekter och klubbar som vill att jag ska vara medlem i just deras grupp, eftersom deras är den enda rätta. De ger "tränga sig på" en helt ny mening, jag är så jävla LESS på att man inte ska få vara ifred när man är exempelvis på väg till fest och det kommer fram en jävla tok som snabbt påpekar "Visst känns det skönt att man har en farsa där uppe? Gud alltså." Nehe jag trodde du menade din döde pappa som uppenbarligen använder dig som medium för att kommunicera med grannkatten din jävla galning...Ungefär lika intelligent som TV-shop. Får jag se ett till leende ansikte som ljuger så att det vänder sig i magen på kameramannen kommer jag gå bärsärk på din mamma. Jag har sett en scen på detta djävulens påhitt som är värd att se och det är när Mr T sparkar ner en dörrjävel för att han är så förbannat hungrig. Det är en riktig karl det. Annars är det bara patetiska människor som tycker om saker som vibrerar på deras ölmagar, och jag kan bara tänka mig idioterna som köper skiten, det är så man blir mörkrädd...

POW! RIGHT IN THE KISSER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0