VM - Den tid på året varenda jävel blir dopningexpert

Ja det har väl varit svårt att missa Usain Bolts rätt hyfsade 100-meterslopp, och de rabalder det har fört med sig. Det verkar som varenda tjock, avundsjuk Svensson direkt känner "Hmm han springer snabbare än mig, vilket leder mig till att han måste vara dopad"

Alltså om vi ska snacka dopad kan vi snacka till mig, för jag är ju så jävla testosteronstinn att det växer hår från mina pupiller. Till exempel kände jag bara att jag behövde en liten kick häromdan så jag sprang fram till en levande tjur och bet av han ballarna, kolla mina testresultat nu bitches...Nemen allvarligt, jag hatar dopade människor, men om man ska springa runt och säga att varenda en som vinner någonting överhuvudtaget är dopad känns det rätt värdelöst att se på sport. Nu säger jag inte att jag är helt säker på att han har rent heroin i påsen, men jag väntar i alla fall tills han fastnat i ett test innan jag börjar skrika varg. Men 9.58, det är snabbt det. Han slår mitt rekord på att inte ta på mig själv med 3 sekunder ju. God, I'm sexy.

(Retards.)

Och man börjar ju undra, om alla tror att friidrottare är dopade hela tiden, varför inte andra sporter? Sporter som dart och pingis, det är där man hittar dom riktiga missbrukarna gissar jag på. Hur många gånger har vi inte sett en anabola-galen Jan-Ove Waldner försöka trycka ner 11 pingisracken i strupen på en stackars kines? Sorgligt att se rent ut sagt, ett piller för varje pingisboll.

POW! RIGHT IN THE KISSER!

Kommentarer
Postat av: Isse

Det är väll ganska självklart att folk får doping på hjärnan då det har varit väldigt många doping fall inom friidrott/Skidor/hockey/Bodybuilding m.m



Jag tror och hoppas att Bolt är ren :D

2009-08-21 @ 23:31:00
Postat av: Altin

Isse: Kan du nämna några av de många dopingfall i hockey? Hockey är inte direkt överrepresenterade i dopingsammanhang.

2009-08-22 @ 14:58:50
Postat av: Isse

Skrev lite hastigt sry.. Har dom ens dopingkontroller i hockey?

2009-08-23 @ 10:36:00
Postat av: Max

Altin: Kan du säga mig varför forsberg och sundin efter en sommar vägde 10kilo mer?! :D DOPING helt klart!

2009-09-18 @ 13:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0