Metallstadens förväntade fantasmielka

Ja, Metaltown var faktiskt så rent ut förbaskat bra att jag var tvungen att hitta på ett nytt ord. Fantasmielka. Om jag får säga det själv så tycker jag att det var riktigt finurligt! Så jag ska nu berätta i korta drag om vad som egentligen hände där nere. Vilka sjöng, vilka festade, vilka var det som tyckte det var en bra idé att tälta mitt på gräsmattan vid Frihamnsbron. Idioter.

Vår glada resa började med att jag, Niklas och Erik satte oss på nattåget till Göteborg, unga, förväntansfulla och pirrande med oupptäckta känslor för äldre män i mask. Vi ligger i en sexbäddars-tåghytt ensamma och busar när de tre resterande platserna blir fyllda. Och, naturligtvis, så väger den ena av den ca 231 kg, och ligger bredvid mig. Plötsligt säger han: "Alltså, jag måste fan byta shorts." Så mitt framför mina stackars barnaögon grabbar han först tag i sina kallingar och flyttar dom så långt utifrån själva anuset att dom måste varit ett permanent tillskot till hans tarmsystem innan. Sen droppar han shortsen, och visar hela härligheten, inte mer än 23 cm från mitt stackars huvud. Jag gjorde som vilken annan person i min sits skulle gjort, ignorerade honom och tänkte på nåt gladare. Nää jag skoja ju bara! Åh fy fan, Haha jag hade glömt hur rolig jag var. I alla fall sparkade jag honom så hårt på revbenen att han flög rakt in i skogen, och lyckades träffa ett träd så att det föll. Vet ni vad? Om en kille blir sparkad på ett träd i skogen och ingen är där, då hörs det ändå.

(Jag hatar rockringar.)

Men vi kom fram ändå, och första dan spelade Slipknot. Fawking awesaome. Vi stod 10 meter framför scenen 3 timmar innan och slogs när jag kommer på:"Fy satan i gatan vad pissnödig jag är!" Så vad ska jag göra? Lämna min plats till nåt litet emobarn som skurit sig på låren för att dom har det såååå jobbigt, men inte vågar skära sig på armarna ifall mamma skulle se. Eller hålla mig, och riskera en klass 13 urinvägsinfektion? Så vi stod klar. Och jag lovar, jag tror jag lyckades omprogrammera kroppen till att svettas ut kisset istället, så till alla som stod på vänstra sidan av sidan på Slipknot: Jag har HIV, AIDS och ont i magen, så ni vill kanske testa er.

Känner att jag inte ritkigt fick med allt men det kanske kommer en fortsättning på denna berättelse.

POW! RIGHT IN THE KISSER!

Kommentarer
Postat av: Öjje

"Vår glada resa började med att jag, Niklas och Erik satte oss på nattåget till Göteborg, unga, förväntansfulla och pirrande med oupptäckta känslor för äldre män i mask."



HAHA! Fyfan va bra Hedlund! Nu har jag fått min dos av "veckans hedlundare" höll jag nästa på säga^^

Kommer pumpa F5 dygnet runt till nästa uppdatering.

2009-07-02 @ 23:19:13
Postat av: Alexander Nyberg

HAHA fan va ni värkar ha haft det trevligt då! =D

2009-07-03 @ 03:52:45
URL: http://nybergalexander.blogg.se/
Postat av: Dan

Behövs verkligen en fortsättning! :)

2009-07-04 @ 15:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0