Stolta traditioner förda vidare

Har under förra veckan ägnat praktiskt taget all min vakna tid åt att utveckla kommunens ungdomar till dödliga stridsmaskiner. Vi gjorde det medan alla trodde att vi bara var en oskyldig friidrottsskola, men i skymundan tränade vi på att döda på det mest effektiva sätt tänkbara. Till exempel kan alla barn som gått den veckolånga utbildningen döda med en längdhoppsgrop. Ja...En längdhoppsgrop.

Veckan började med att jag ställde upp de blivande rekryterna på led och introducerade mig själv som deras allsmäktige härskare, bara för att se om någon ställde sig emot min auktoritet. Självklart var det en lustigkurre som sa typ: "Jag gör vad jag vill gubbjävel." Hihi som vi skrattade, det är tåga i barnen idag tänkte jag, precis innan jag slungade ett startblock i magen på barnet tillräckligt hårt för att jag skulle få ett samtal från BRIS med en förfrågan om jag ville förlänga min prenumereration på "barnens rätt i samhället-tidningen" Jag sa nej tack. Nu när jag visat att det är jag som är alfahannen frågade jag barnen "Visst är vi här för att ha kul!?" "JAAA" skrek en liten tjej, resten hade lärt sig från föregående pojkes misstag. Jag tog ordentligt tag i hennes flätor och slängde henne emot Afghanistan, medan hon var i luften passade jag på att skriva ett asylintyg för henne, och hon är nu en lyckligt gift medborgare i landet.


(Inte efter en vecka med mig i varje fall, hahahhaaahhahhaa!)

I andra nyheter på Nordvik är det nu smalare än Thord som tagit över för Alvar, jag har lyckats förstöra ett växthus med en gräsklippare och höll på att köra över mig själv när jag genomförde ett livsfarligt stunt med traktorfanskapet. Och alla från Nora som läser det här, det är för helvete fotboll på torsdagar, vart fan har ni varit någonstans!? Jäävligt dålig uppslutning, skärpning!

POW! RIGHT IN THE KISSER!

Kommentarer
Postat av: Altin

Har inte kunnat spela för Real Madrid hotade att stämma mig om jag spelade för nån annan klubb, hade blivit nått strul med kontraktet :S

Men nu är det löst hoppas jag, så imorn kommer jag och visar klass ;)

2009-07-08 @ 20:15:25
Postat av: Dan

Dålig upplysning är problemet! :P

2009-07-08 @ 20:26:44
Postat av: Öjje

Vafan har ju vart sjuk, dock hade jag i min feber's yra klippt planen åt er ffs! Nu håller den fan uefa-standard :O

Näemen imorn blire nog att man kommer o sätter respekt i barna(eller blir jag på barnas lag? :S)

2009-07-09 @ 00:01:11
Postat av: Alexander Nyberg

Jag såg att det var väldigt många bortförklaringar på dem här kommentarerna. Så här kommer sanningen! JAG HAR INTE LUST! ;D Jag sitter häldre här och luktar på blommorna! puss!

2009-07-10 @ 16:43:30
URL: http://nybergalexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0