Första dan i gruvan

Jag har svårt att ta negativ kritik, så ni kan undslippa er den och istället kan ni bara fortsätta avguda mig. Stavning!? Pah, jag skrattar åt det svenska språket! Andra nyheter är att jag, tatatata, hade min första jobbdag på arbetslägret Nordvik! Wow jag har verkligen saknat allt underbart ogräs, Alvar som ser mer ut som Clint Eastwood för varje dag som går, och naturligtvis den urstarka Isekin.

(Helt sjukt, ser ni någon skillnad? För övrigt, helvete vilken talang jag är i Paint.)

Dagen började med att jag cyklade hemifrån i god tid, lugnt koncentrerad på mina egna affärer, helt ovetandes om att problem var på väg. När plötsligt, 3 somaliska piratskepp närmar sig i horisonten! Jag släppte alla tankar på hur jag skulle lösa världens energiproblem och bota jordens svältproblem, och tog fram mina 2 järnnävar. Punishment och Rainbow. Rainbow är min vänster. Jag har en klen vänster. I alla fall avslutade jag piraternas liv med min tredje näve. Surprise heter den. Eftersom man kan ju inte tro att jag ska ha en tredje arm. Men allt detta gjorde att jag blev försenad ett par minuter och lyckades springa in på arbetsplatsen precis när Alvar körde sitt tal om att han inte tycker om folk som kommer försent. Bra timing. Han blev naturligtvis alldeles tyst, och tog långsamt fram sina revolvrar och teared my shit up, yo. Så nu har jag fler  ingångshål än en prostituerad thailändska. Heh.

Efter det var det min tur att köra Isekin för första gången, och tror ni inte att nån klimakteriehäxa lagt en förbannelse på traktorfanskapet så att den slet sig och körde rakt emot en skola!!1 Alla dessa barn, tänkte jag förskräckt, så för att vara säker på att den skulle få med så många barn som möjligt tände jag på skiten. Allt exploderade våldsamt och alla nazister på spionskolan förvandlades plötsligt till mutanter som med sina monstruösa krafter förstörde omgivningarna men som tur var försvann utomjordingarnai en buss. Det var en händelserik dag.

POW! RIGHT IN THE KISSER!

Kommentarer
Postat av: Hampe

Alvar sa väll "Do u feel lucky? PUNK!" när du kom löpandes!?

2009-06-22 @ 17:08:57
Postat av: Dan

mycket starkt inlägg. :)

2009-06-22 @ 18:23:18
Postat av: Alexander Nyberg

Fan Nordvik e nice! Betalt för att rycka upp träd och rensa Alvars daimkryss! tummen upp!

2009-06-22 @ 22:58:46
URL: http://nybergalexander.blogg.se/
Postat av: språkis

Roligt inlägg!

2009-06-23 @ 14:50:05
Postat av: Öjje

Jag väntar på en rapport från ditt senaste festival-besök Hedlund, DÄRMED BASTA!

2009-06-29 @ 23:45:42
Postat av: jimmy neutron

såg nyss en film med han :D stenhård kille

2009-06-30 @ 00:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0