I'm back. Bigger, stronger och inte lika tjock som Arnold Schwarzenegger när han kom tillbaka. Faktiskt så vill jag helst inte att Arnold ska komma någonstans. Någonsin.

Sitter i min lägenhet och läser igenom lite gamla inlägg och inser; Jag är ett geni. Mina få men trogna läsare vet det, men jag måste få ut dessa rader från min briljanta hjärna, kan helt enkelt inte hålla det inom mig. Jag har ont i ryggen och är förbannad, så detta kommer att bli ett hat-inlägg. Alla gillar hat-inlägg. Förutom de som hatet är riktat emot. De tycker ju inte om hat-inlägg. Men förutom den gruppen, så gillar alla hat-inlägg. Förutom sossar. Men ingen gillar sossar ändå så. Bra att vi redde ut det här.

Den stora frågan är vad jag ska klaga på. Att hata sofistikerat är inte så enkelt som alla tror, men med min korta stubin så uppkommer hatobjekt varje dag, praktiskt taget hela tiden. Nån kallar mig arg, jag sparkar denne på knät så hårt att ögat fastnar i urinröret. Gick det dåligt på provet? Lärarens fel? Jag amputerar fan hans högre näsborre med en muskelkrampning! Så är jag helt enkelt, totally awesome och på gränsen till skallig. Men jag har magrutor. Det är det som skiljer mig från Rongedal. Satans Rongedal. Tillbaka till det jag valt att hata. Jag hatar alla andras musiksmak. Förresten så har elefanter blivit större. Förbannat.

Varför kan man inte gå utomhus i 10 minuter utan att det ska komma en vit "wannabe-Elton John-Idiot-Hiphopare" med sin fula jävla skitmobil uppvriden på högsta volym med Eminems värdelösa stämma desperat försökandes vara svart. Newsflash, du är vit och det närmsta du kommit ghettot var när du fick Sasha Baron Cohens välformade bakdel i ansiktet. Idiotjävel. Sen de som ser på både Idol och Talang, och blir lika förvånade VARJE GÅNG när det visar sig att de 5 som är med i slutet kan sjunga. "Åh vad duktig Darin är, snygg karl den där vad-fan-han-nu-heter-jag-bryr-mig-faktiskt-inte." Tror ni att tv-programmen sållar bort 6325324 st och ändå lyckas få kvar tondöva, skalliga ignoranta gubbar som ingen lyssnar på? (Rongedal) !?

 Sen är det självklart emobarnen. Jag hatar emobarn. Bara för att ni lyssnar på en viss musiksmak måste ni ha svarta kläder, smink och skära 8:er i era armar för ni är så ensamma och ingen tycker om er!? Det är så jävla dumt att jag faktiskt fick nog en dag på stan att jag tog tag i närmsta emobarns rullator och tryckte handgripligen ner den långt ner i tolvfingerstarmen. Efteråt visade det sig att det var en gammal tant med mössa och rynkor som såg ut som ärr. Ett ärligt misstag. Men det var ingen större förlust. Hon var nämligen aktiv i tv-planeringen som sätter all reklam exakt samtidigt. Helvete vad jag hatar reklam. Ica-Stig. Snarare Ica-Dryg! Haha. Där fick han. Ica-Dryg....
Btw får jag dålig feedback på detta inlägg tar jag bort skiten direkt. Woopido

POW! RIGHT IN THE FUCKING KISSER!

Kommentarer
Postat av: Altin

Härligt med ett inlägg där du kokar!

Så jävla skönt att vara arg ibland :)



ps. wazup med centern-posters på garaget? huh

2009-06-10 @ 00:01:02
Postat av: Anonym

hahah alltså var får du allt ifrån?

2009-06-10 @ 01:49:47
Postat av: Anonym

Gött inlägg :D

2009-06-10 @ 12:51:52
Postat av: Carro

Hedis, det ÄR du som är Batman!

2009-06-10 @ 16:22:16
URL: http://mariecaroline.webblogg.se/
Postat av: Alexander Nyberg

Jag är kär!!!! Älskar dig hedlund! =D Världen har inte varit "the same" utan dinna inlägg! Och hur dum får man bli om man tror att en elefant är större än månen?? =S PS. Tycker att nästa inlägg ska vara ett "hata Stockholm" inlägg! DS.

2009-06-10 @ 17:17:37
URL: http://nybergalexander.blogg.se/
Postat av: Öjje

Jag lägger in ett önskemål på nästa ämne du ska ta upp: MANLIGHET. Skulle sitta som handen i handsken att få höra dina tankar kring detta breda ämne! puss påre :)

2009-06-11 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0