Ni bad mig hata

Efter hatinlägget har jg fått in mer förslag på saker att hata, allt från huvudstaden till Henrik Pontén, eller som han nu heter, Pirat Pontén. Pirat Pontén. Priceless <3. Jag föll dock för Alex's förslag med huvudstaden, kanske inte just själva staden men invånarna i den möjligtvis. Ännu mer speciellt efter att en viss Norberg (bög) jävlas med mig sent på natten med en mycket dryg stockholms-dialekt. Jag hatar, helt enkelt, Stockholm.

Hela den där söder/öster/vemfanbryrsig-malm-mentaliteten att pengar får man av pappa, kläder är lika med status och det slickade håret får mig som får mig att vilja gräva ut mina njurar med ett rostigt grafikkort är de viktigaste sakerna i livet. En rosa piké, 2-3 kg hårvax och en bag in da box = skithög. Det är den universella regeln. -"Men vad gör ni!? -"Vi steker, såklarre!" -"Ni våldtar ju den där stackars flickan!" -"Nej nej, här på Stureplan kallar vi det steka *snobbskratt* Om du ursäktar mig så måste jag gå och sparka en hemlös med mina nya guccis! Ciao!" Jag var där. Det var så det gick till. Stureplansprofiler. Fucking fuckers.

Fjollträsk, så sant så. Om vi relaterar till manlighetsinlägget så kan vi se att de är  bratsen som tar över, och om inte någon gör något åt saken så kommer den där Norrlands guld-reklamen gå i uppfyllelse. "Hörni, det blev en supertrevlig Chardonnay istället!" JAG SPOTTAR I DIN CHARDONNAY! Inte bokstavligt, det hade ju varit väldig ohygieniskt, men BILDLIGT TALAT! Det här med hatinlägg var faktiskt kul, det finns mycket vi kan tala illa om. Katolska präster? Södra USA? Dagens värdelösa tecknade serier? Kommentera gärna med era förslag. Om det är någon som tar åt sig kan denne skicka ett mail till [email protected] (OBS! Föregående adress är en fejk, försök inte skicka meddelanden till den. Om du inte är en idiot. Då kan du göra det. Dumjävel.)


POW! RIGHT IN THE KISSER!

Kommentarer
Postat av: Alexander Nyberg

HAHA bra där! Du för våran talan väl! Tycker att du ska skriva om den nya tecknade serierna som jag även kallar "Skrik-tv"! HATAR DET!

2009-06-15 @ 16:19:31
URL: http://nybergalexander.blogg.se/
Postat av: språkis

Gillar din blogg men något jag skulle kunna skriva ett hatinlägg om är alla som sätter ett S efter ett namn när något tillhör personen i fråga. tex som du skrev nu med "alex's". Detta fenomen tillhör engelskan och INTE svenskan!

2009-06-15 @ 23:40:07
Postat av: Altin

till "språkis": Vet du vad det här är? -_- It's my careface!

2009-06-18 @ 00:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0