Viktigpettrar, förenen er framför mig. För att dö. Bitches

Efter förra inlägget fick jag en kommentar att Alex's är ett engelskt uttryck och att i svenskan skriver vi faktiskt inte så. "språkis" skulle till och med kunna skriva ett hatinlägg enbart för de som skriver dit detta extra 's. Min mot-argumentation är: VEM BRYR SIG!? Jag får fan i mig stavva fel vart jag vill, och om ni inte märckt byter jag framm och tilbaka från svenska til engelka hela tiden. Jag hatar folk som stör sig på småsaker.
(Är inte säker på vad texten på bilden betyder men jag tror på "Kära besserwisser, gå och dö, grundvattnet vissnar när du vidrör det med dina genitalier. Med vänliga hälsningar, Bob.)

Seriöst, vi känner väl alla folk som när ni ser på Sagan om Ringen säger:" Asså hallå, det är ju helt overkligt att Legolas kan skjuta sådär fort och träffa så bra, liksom". Jag sitter på platsen bredvid och gapar, det är en film vars hela historia kretsar omkring en ring som ska slängas i en vulkan som vaktas av 1003421 orcher och ett öga. INTE DIREKT  DIN VANLIGA VARDAGSSITUATION, LEGOLAS FÖRBANNADE PILAR ÄR NOG DERAS MINSTA JÄVLA PROBLEM. Eller folk som påpekar att man inte städat när de är på besök. Bor du här? Har du rätt att uttala din åsikt om denna plats eventuella oreda? Ber du om att jag ska slå dig medvetslös med en bastu så du vaknar upp 3 dagar senare bredvid en riktigt jävla kåt Peter Harryson? Det är min jävla lägenhet, jag bestämmer själv när jag ska spola och nej, jag är inte redo att ta bort pumpan från förra Halloween. Håll käften.

Jag skulle kunna ta denna kommentar med värdighet eftersom jag känner att jag i allmänhet stavar bra och har ett fint flyt i språket enligt mamma. Men tyvärr är jag ju inne på en hatvecka så, kära besserwissrar därute, sug min kuk. Stavade jag besserwissrar rätt?

POW! RIGHT IN THE KISSER!

Kommentarer
Postat av: Alexander Nyberg

Vem är denna otroligt jobbiga "Språkis"? Skulla han/hon/den/det försöka skriva som dig skulle de bara bli en massa ordbajs juh! =O Hör av dig om du vill ha fler skriv ideer för jag har många hat inlägg på lager!

2009-06-18 @ 17:22:03
URL: http://nybergalexander.blogg.se/
Postat av: Öjje

...och säger din mamma att du har bra flyt i svenskan så DÅ ÄRE NOG FAN SÅ!

2009-06-18 @ 18:55:00
Postat av: språkis

Känner att jag fick mycket kritik från detta inlägg. Jag menade enbart väl då jag tycker denna blogg är otroligt underhållande. Men Alexander, du bör dock rätta till dina särskrivningar. För kom igen, "skriv ideer" skrev man på lågstadiet!

2009-06-18 @ 23:41:23
Postat av: Alexander Nyberg

Men vem fan är denna "språkis"! Har han/hon inte lärt sig någonting av detta inlägg??? INGEN BRYR SIG!!!!!

2009-06-19 @ 00:00:48
URL: http://nybergalexander.blogg.se/
Postat av: språkis

öhh... uppenbarligen så bryr sig några och kanske du med eftersom du verkar ta åt dig och faktum är nog att du,Alexander, aldrig mer kommer att skriva "skriv ideer". Så jag tror nog att jag,språkis, fyller någon slags funktion!

2009-06-20 @ 18:17:13
Postat av: SARA JENSEN

Du har stavat fel på massa ord i den här texten, så du vet det..

2009-06-21 @ 20:54:10
Postat av: Alexander Nyberg

Men sluta snacka så mycket "språkis" och kom med några SKRIV IDEER istället!

2009-06-21 @ 23:47:18
URL: http://nybergalexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0