Svininfluensans förmodade hemskheter

Det har varit ett förbaskat liv om den fruktansvärda, den hemska, den bebisätande-superdödande-jätteviruset som annars är känd som svininfluensan. Jag blev faktiskt smittad av en viss person, ingen nämnd ingen glömd, men mitt immunförsvar är som ni kanske vet gjort av diamant. Inte för att det krävs diamant för att besegra den här fåniga sjukdomen, jag har faktiskt kollat igenom lite statistik och det är konstaterat att fler skär sig på papper, ramlar på sin gamla hunds farmor och förblöder till döds, än av svininfluensan.
(Första tecknet att du är på väg att bli ett emobarn, och dem kan jag också säga mycket barnförbjudet om.)

Svininfluensan började som alla vet genom att än av de där busiga mexikanarna hade sex med gris vars bäst-före datum gått ut, och om man ska tro på medierna så sprids smittan ungefär genom att man känner någon som pratar spanska...
Jag kan ärligt talat inte förstå folk som på riktigt blir rädd att det ska komma ett supervirus och slå ut hela mänskligheten, om alla på jorden ändå ska dö så spelar det ju ingen roll om lilla du ska dö. Om jag däremot skulle dö, då har vi problem. Tur att jag har ett antiserum emot döden. Döden vs Mig; 0-2432! HAH! I alla fall, smittor kan ju inte spridas så enkelt, vi har ju våra myndigheter. För vi kan ju alltid lita på våra myndigheter. Tro om de kan spåra kritik mot staten än? I så fall: Jag älskar vår regering, IPRED är det bästa som hänt mig <3.

Och vi borde inte frukta saker som svininfluensan. Vi borde frukta kvinnor. Tänk, efter bara ett par tusen år är de nästan jämlika oss, det är inte rättvist! Vem vet, snart får de väl till och med rösta också! Vi borde ge männen en andra chans. Jag menar, vi har bara klarat av 2 världskrig än så länge, vi kan inte ge upp än! Nää ni behöver inte skriva hatbrev till mig, jag tycker om kvinnor. Utan J.K Rowling hade vi inte haft Harry Potter till exempel. Harry Potter är ju bra. Nej. Jag hatar Harry Potter. Jag tar hellre ett avkapat hagelgevär och skjuter mig i min mittentestikel än att se en till Harry Potter film.

POW! RIGHT IN THE KISSER!

Kommentarer
Postat av: curlingmannensomägerdig!!!

Det var ett mycket inspirerade inlägg=) men jag vill att se den där statistiken på papper!

2009-05-22 @ 15:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0