Får jag välja vilka som jag får köra på nu?

Som ni kanske vet kära läsare lyckades t.o.m en gravt förståndshandikappad Hedlund fixa ett körkort, och jag tänkte nu berätta en liten historia om hur det gick till!

Det hela började på morgonen när jag som vanligt försöker gömma mig för mammas mordförsök med stekpannan, och eftersom jag skriver det här verkar det som jag fortfarande är vid liv. Än så länge. I alla fall sitter jag utanför aulan i Pulvercity och väntar på att tåget ifrån Spånga ska gå, när jag plötsligt får se vem jag ska köra upp med; Sauron. FAN vad bra tänker jag, aset har ju bara ett öga så han kanske inte ser om jag tar en lugnande klunk hembränt då och då. Vi kör iväg emot OK och allting är lugnt tills den onda fursten hör att det pratas om Israel på radion och säger: "Jävla judar, ska alltid hålla på vettu." Och jag blir ju vrålförbannad, inte fan tänker jag ta nån antisemitism i Körskolans bil inte! Så jag tar en låda parfym  från Italien och trycker in i min bärbara mikrovågsugn, varpå hela Mongoliet exploderar. Plus att jag råkade köra på Darin under uppkörningen, vilket gjorde att uppkörningskvinnan började applådera. Älska darin lål.
(Eller gjorde jag?)

Så, enligt profetian så tog jag körkortet och åkte iväg med min kära mor direkt efter, vilket då en helt äkta historia inträffade. För de som trodde att föregående historia var sann så måste jag tyvärr dementera uppgifterna, Sauron är inte ett tjej-öga. Men i alla fall, på Sandöbron kanske ni vet att det hålls på med en del vägarbeten på högra vägbanan från Kramforshållet, vilket gör att jag körandes ifrån storstan måste stanna och släppa förbi bilar. Jag väntar till alla kört förbi, och det har då bildats en liten söt bilkö bakom mig. Precis när jag ska köra förbi, helt klart min tur så kommer det en jävla tattare i 100 knyck från andra hållet och kör full fart emot mig, vilket såklart gör att jag börjar träna svär-ramsor och backar bakåt. MEN eftersom bilarna bakom trodde att dom kunde köra så står pajasen i bilen bakom 0,4 mikrometer ifrån min registreringsskylt, vilket gör att jag inte kmr nånstans! Jag backar så gått det går, åt helvete snett och ser förbannat på medan gubbfan i telefonhelvetet precis kommer förbi min snedbackade bil. Då ska jag precis köra igen när en BUSSJÄVEL närmar sig från andra hållet! Nu är det kört tänkte jag, sätter i handbromsen och hoppar från bron helt enkelt... Men som tur är stannar änglabussen och låter mig passera. Mycket äventyrlig första bilresa måste jag säga.

POW! RIGHT IN THE KISSER!

Kommentarer
Postat av: Alexander Nyberg

Grattis gubben! Alla med körkort är idioter! ju fortare du lär dig det desto bättre! ;D puss påre!

2009-09-18 @ 21:53:29
URL: http://nybergalexander.blogg.se/
Postat av: Öjje

Ja för fan, de e därför du ska köra utan kort!

2009-09-19 @ 14:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0